ELÄMÄN PARAS LÖYTÖ

Paras löytö ihmiselle on Raamatun mukaan löytää Jumala:

Sananlaskut luku 8: 

34 Autuas se ihminen, joka minua kuulee, valvoo minun ovillani 
päivästä päivään, vartioitsee minun ovieni pieliä!
35 Sillä joka minut löytää, löytää elämän ja saa Herran mielisuosion.

Haluammeko me, minä ja sinä, olla elämän puolella? 
Hänessä on elämä ja kaikki ne ihmeelliset lupaukset, 
jotka siihen liittyvät. 











JUMALA ON SANASSAAN LÄSNÄ

Jumala on läsnä Sanassaan, joka meille on annettu. 
Emme voi tehdä tätä tyhjäksi. Kuinka hyvin tunnemme
Kirjoitukset? 

Snl. 16:20: 
-Joka painaa mieleensä sanan, se löytää onnen; ja autuas se, 
joka Herraan turvaa!

Hän ei ole erottanut Poikaansa, meidän Vapahtajaamme, Jeesusta
Sanastaan. Johanneksen evankeliumi todistaa tästä, Joh. 1:14:

 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme 
hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla 
on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta. 














Kun me löydämme Jeesuksen elämäämme, me löydämme 
tien takaisin Jumalamme yhteyteen. Tämä on elämämme 
kannalta ehdottomasti paras löytö. 

Kaikki maailmassa katoaa kerran. Se, mitä silmämme nyt 
näkevät, haihtuu pois. Jumalan Rakkaus Kristuksessa Jeesuksessa
on tullut lähelle aivan jokaista. Hän on Elävä Sana, joka johdattaa
meidät tuntemaan Jumalan. Jumala ei ole kaukana yhdestäkään 
meistä. 

Tänään voimme sitoutua Hänen seuraajikseen. Jeesuksen kanssa
on turvallista tehdä matkaa. Minäkin, aikoinaan pelokas ja 
arka lapsi, sain jo nuorena tyttönä turvautua Häneen, ikiaikojen 
Jumalaan. Se on ollut mahtavin asia ikinä!










Rukoile alla oleva rukous sydämestäsi ja koe Jumalan 
antama pelastusvarmuus sekä rauha sisimmässäsi. 
Kasva sen jälkeen Hänen tuntemisessaan, etsi itsellesi 
seurakuntayhteys Hänen johdatuksessaan, hengellinen
perheyhteys, missä Jeesus saa olla keskiössä. Ylistävä 
Kristukseen kiinnittynyt seurakunta on kaiken a ja o
kasvaaksemme uskossamme. 

VAHVOINA LOPPUUN SAAKKA!

Pelastusrukous: 

-Isä, Jeesuksen nimessä rukoilen, anna kaikki minun 
syntini ja kaikki välinpitämättömyyteni anteeksi. Puhdista 
minut verelläsi ja aseta minun jalkani Kristus-kalliolle. 

Johdata minua Pyhän Henkesi voimalla eteenpäin. 
Anna minun kohdata Sinun armosi ja huolenpitosi
tulevina päivinä. 

Avaa minulle Sanasi. Pyhitä minua yhä enemmän 
totuudessasi. Anna minun nähdä hyvä suunnitelmasi 
minua, perhettäni ja koko kansakuntaani sekä tätä 
ihmiskuntaa kohtaan. 

Minä kiitän Sinua, Luojani, tänään. Kiitos, että avasit 
minulle tien luoksesi. Kiitän Jeesuksen sovitustyöstä 
ristillä ja kiitän, että olet kanssani joka päivä, 
maailman loppuun saakka.  Kiitän, että viet minut 
perille luoksesi, minne Jeesus edeltä on mennyt. 
Aamen. 

( Ps. Aloita raamatun lukeminen välittömästi Uudesta testamentista
Johanneksen evankeliumi on hyvä aloitus ).  


Kommentit

Suositut tekstit