TÄMÄ TARINA ON TOSI - JUMALA PUHUU



Asuimme silloin Vilppulassa.  Perheeseemme oli syntynyt kaksi ihanaa lasta, poika ja tytär.  Olin nuori äiti ja juuri opiskellut apuhoitajaksi lasteni syntymien välissä.  Ensimmäinen syntyi toukokuussa -88 ja toinen loppuvuodesta -89.

Muistan, kuinka lähiomaiset sanoivat, että nythän on kiva, kun teillä on sekä poika että tytär.  Eikös se nyt sitten riitäkin?  Ei yhden perheen tarvitse koko maata täyttää.  😜 Ehkä puheet olivat osittain vitsiä, mutta minun korviini ne kuulostivat eräänlaiselta vaatimukselta. 😕😌

Yhtenä iltana kävimme nukkumaan.  Olin peitellyt lapset omiin vuoteisiinsa.  Tasan kello neljä aamuyöllä heräsin.  Oli pimeää ja hiljaista.  Yht´äkkiä kuulin, kuinka koko huoneessa kaikui selvä rauhallinen ääni.  Se oli pehmeä miehen ääni, joka sanoi: "  Ottakaa kolmas lapsi vastaan.  Minä annan voiman, vaikka tuntuu että väsyttää ". 💞

Kokemus oli ihmeellinen ja yliluonnollinen.  Iloitsin, että Herra puhui minulle, väsyneelle nuorelle äidille.  Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta.  Kerran aikaisemminkin olin kokenut ihmeellisen Jumalan maailmoista tulleen virkistyksen istuessani imettämässä lastani.  Tuolloin eteeni avattiin näkynä Raamattu, ja siinä imettäessäni vauvaani, sain vaivatta lukea psalmien kirjaa.  Se oli mahtava lukulahja taivaasta! 💕

Lapsemme joulun vietossa mummilassa v. 1992

....Aamulla herätessäni kerroin Jumalan puheesta miehelleni, Ilkalle.  Sanoin, että Herra oli korvin kuultavalla äänellä puhunut minulle kolmannesta lapsesta.  Halusimme kuitenkin täyden varmuuden asiasta ja sanoin Herralleni rukouksessa, että puhu vielä toisen kerran ja vahvista meille se, mitä kuulin.  😘

Tuli seuraava yö.  Jälleen tasan neljä aamuyöllä heräsin tuohon lempeään kehoittavaan ääneen.  Saatoin kuulla puheen näillä fyysisillä korvillani.  Koko huone kaikui, kun Herra kertoi meille, mikä Hänen suunnitelmansa perhettämme ajatellen oli.  Kolmas lapsi kuului Hänen suunnitelmiinsa...poikamme syntyi helmikuussa -92 ja muutamien vuosien päästä syntyi perheeseemme vielä  neljäskin lapsi.  Hänestäkin meille puhuttiin odotusaikana.  Silloin asuimme jo Ikaalisissa.  💙

Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.

TÄMÄ TARINA ON TOSI Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala puhuu omilleen!



Katja-Leena Klinga

Kommentit

Suositut tekstit